הגעת המתפללים לאומן: הסכמות ראשוניות עם אוקראינה

איתי גדסי No Comments on הגעת המתפללים לאומן: הסכמות ראשוניות עם אוקראינה

הסכמות ראשוניות עם הממשל האוקראיני על שיתוף פעולה וסיוע במעברי הגבול לנוסעים לאומן. משמר הגבול האוקראיני יפעלו לזרז ככל הניתן את פעילות מעבר הגבול

מתפללים בציון באומן צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל בקייב, מיכאל ברודסקי, קיים שיחות עם מפקדי משמר הגבול האוקראיני, והגיע איתם להסכמות ראשוניות שיסייעו ויקלו בהגעת עשרות אלפי המתפללים באומן לאוקראינה דרך המדינות הגובלות.

בדיונים סוכם כי משמר הגבול האוקראיני יפעלו לזרז ככל הניתן את פעילות מעבר הגבול. עוד עודכן השגריר כי ממשלת אוקראינה נענתה לבקשת ישראל לתגבר את מעברי הגבול שיהיו פתוחים בימים שלפני ואחרי ראש השנה ברצף 24 שעות ביממה.

מדובר בהשלמה לפעילות שנעשתה בחודשים האחרונים מול מולדובה, פולין והונגריה להקל את מעברי הגבולות מצידם, וכעת עם ההגעה להסכמות עם אוקראינה הנוסעים צפויים להקלה משמעותית בקשיי הנסיעה הצפוי מישראל לאומן.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "הודות לפעילותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – אנו זוכים להביא בשורה משמעותית ודרמטית לציבור הנוסעים לציון הקדוש באומן".

"פעלנו יחד עם הגורמים המדיניים לקדם את המגעים עם אוקראינה בכדי להשלים את התוכנית שגיבשנו יחד עם הרב נחמן בנשעיה, וכעת אנו זוכים להיות אנשי בשורה. אני שב וקורא לציבור להיות קשוב להנחיות ולפרטי התוכנית שפרסמנו, ובעזרת ה' נצליח להסדיר את כלל ענייני הנסיעה".

"אני שב ומודה לשר החוץ כהן שמוביל ומסייע בעניין במשך תקופה ארוכה, ולרה"מ נתניהו שהתגייס במענה לפניותי ושוחח עם נשיא אוקראינה, מה שאפשר את הבשורה הזו לציבור. יהי רצון שתפילתם של רבבות המתפללים בציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זיע"א יעמוד לימינכם".



0 תגובות